Ładowanie...

SYNERGIC REALIZUJE KAMPANIĘ REKLAMOWĄ Z WYKORZYSTANIEM NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ DLA SAMSUNG

10-04-2018

W kwietniu pasażerowie linii kolejowych, lotnisk i klienci wybranych galerii handlowych w Polsce staną się świadkami unikalnej kampanii reklamowej promującej pralkę Quick Drive marki Samsung realizowanej przez Synergic. Kampania ma charakter wielopoziomowy, od użycia klasycznego brandingu ścian, poprzez flash pointy, podświetlane kasetony i grafiki soczewkowe po kreatywny showroom przestrzenny z wykorzystaniem przestrzeni miejskiej.

Kampanię pod hasłem „Idealne pranie nawet o połowę szybciej” Samsung realizuje równolegle w siedmiu miastach. W projekcie wykorzystano różnorodne nośniki reklamowe, od klasycznego brandingu po ekspozycje na dworcach PKP, stawiając głównie na efekt elegancji i innowacyjności. W trzech popularnych galeriach handlowych Gdańska, Łodzi i Poznania wykorzystano branding schodów ruchomych, u szczytu których znajduje się brama w kształcie pralki. Wrocławski dworzec PKP został wyposażony w cztery kubiki prezentujące się w układzie dwóch biało-czarnych nośników jednakowych par. Białe eksponują efekt szybkiego prania, czarne natomiast skupiają się na grze świateł.

W Warszawie zlokalizowano największą liczbę nowatorskich nośników, które  umiejscowiono w kluczowych punktach miasta. Głównym nośnikiem jest imponującej wielkości ekspozycja pralki przed Dworcem Centralnym, której wnętrze zostało zaaranżowane jako stylowy showroom z przewagą klasycznej
i eleganckiej czerni. Wystawa skupia uwagę przechodniów i podróżujących transportem miejskim. Na postumencie komponentami całości są 3 pralki Quick Drive na tle podświetlanego logo. Kolejnym nośnikiem jest czarno-biały backlight wykorzystujący efekt kontrastu, który znajduje się przy przejściu fast track na lotnisku Chopina. Kolejna ekspozycja to dwa tunele przejścia podziemnego przy Rondzie Dmowskiego. Tunel, dzięki zmianie kolorystyki na czerń i biel, sprawia wrażenie eleganckiego showroomu  z efektowną prezentacją pralek oraz grafikami w stylu high-tech potęgującymi efekt nowoczesności i funkcjonalności. W części środkowej tunelu w specjalnie wyklejonych na czarno wnękach na postumentach umieszczone są frontem 3 prawdziwe pralki z wyeksponowanym logo Quick Drive na bębnach. Każda pralka ulokowana na ciemnym tle jest oświetlona dedykowanym światłem wystawienniczym. W celu pokazania nowoczesnej technologii zastosowanej w pralkach na ośmiu ekranach emitowany jest materiał filmowy informujący o benefitach i technologii wykorzystanej w pralkach Quick Drive. W Krakowie do promocji najnowszej pralki marki Samsung wykorzystano dworzec PKP oraz ekspozycję na słupach reklamowych. Centrum Handlowe Silesia w Katowicach zostało wyposażone w windę panoramiczną. Centralnym punktem realizacji przyciągającym uwagę klientów jest front pralki z bębnem pokrytym prześwitującą dwustronną folią, pozwalającą na zajrzenie do środka pralki, z kolei światło wewnątrz windy dodatkowo potęguje ten efekt podświetlając bęben od środka.

„Samsung jako nowoczesna firma, posiadająca bardzo nowatorskie produkty, stawia na ich promocję w unikalny, kreatywny sposób. Dlatego przekonaliśmy Klienta do kampanii z wykorzystaniem specjalne stworzonych nośników reklamowych na tak dużą skalę. Rozmach działań jest duży, a sposób ekspozycji za równo efektywny jak i efektowny.” – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.


Zobacz też